----> Anunturi achizitii <----

Investeste in oameni!
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013
Titlul proiectului: "Centre multifunctionale de informare si consiliere profesionala"
Cod Contract: POSDRU/102/5.1/G/78180

ANUNŢ PUBLICITAR ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE BIROTICĂ


Data publicării: 25.05.2011


CENTRUL EUROPEAN PENTRU PROMOVAREA SI INTEGRAREA ROMILOR, cartier Rovine, str. Luceafarului, bl.21-21, sc.1, ap.3, loc. Craiova, judeţul Dolj, beneficiar al finanţării nerambursabile prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, în baza contractului POSDRU/102/5.1/G/78180 inchiriaza următoarele: Achiziţie echipamente birotică, în cadrul proiectului “Centre multifunctionale de informare si consiliere profesională”, CPV 30232110-8 (imprimante laser), CPV 30213000-5 (computere personale), CPV 30213100-6 (computere portabile - laptop), CPV 38652120-7 (videoproiectoare), CPV 30121410-0 (telefoane cu fax), CPV 32413100-2 (rutere de retea), conform documentaţiei de atribuire.


Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Criteriul aplicabil pentru stabilirea ofertei câştigătoare: preţul cel mai scăzut.

Valoarea estimata: 36600 lei fara TVA .

Procedura: cercetare de piata - studiu de piata.

Documentaţia de atribuire se poate obţine la cerere, prin email la adresa cepir@yahoo.com sau fax: 0351/434860, cu precizarea datelor de identificare ale solicitantului, sau poate fi descărcata de pe site-ul www.centruleuropean.ro, secţiunea Achiziţii.

Pentru informatii suplimentare va invităm sa ne contactaţi la adresa: cartier Rovine, str. Luceafarului, bl. 21-21, sc. 1, ap. 3, loc. Craiova, judeţul Dolj, email cepir@yahoo.com sau fax : 0351/434860.

Persoana de contact: Tanase Constantin, tel.0721016111.

Ofertele se primesc la adresa: cartier Rovine, str. Luceafarului, bl.21-21, sc.1, ap.3, loc.Craiova, judeţul Dolj, până la data de 08.06.2011, ora 14.00.


[Documentaţia de atribuire achiziţie echipamente birotică]